Juustotarjottimelta löytyi Brie juustoa, Auraa, vuohenjuustoa, Mustapekka pippurijuustoa ja Castellon Reserve Aged Havarti juusto, eli kaikki tuttuja ja varmoja valintoja. Castellon Reserve juustosta on tullut yksi minun suosikkini juustotarjottimella, suosittelen kokeilemaan! Tietysti seuraksi sopii loistavasti lasillinen hyvää punaviiniä :)
sunnuntai 6. tammikuuta 2013
Viikunahilloa...
Juustot ovat yksi minun heikoista kohdistani ja varsinkin vuohenjuusto. Aina silloin tällöin meillä herkutellaankin juustoilla, viimeksi joulun aikaan. Tarjolla oli ensimmäistä kertaa viikunahilloa juustojen seurana, minä tykkäsin! Se sopii mainiosti Brien ja vuohenjuuston kanssa, nam!
Juustotarjottimelta löytyi Brie juustoa, Auraa, vuohenjuustoa, Mustapekka pippurijuustoa ja Castellon Reserve Aged Havarti juusto, eli kaikki tuttuja ja varmoja valintoja. Castellon Reserve juustosta on tullut yksi minun suosikkini juustotarjottimella, suosittelen kokeilemaan! Tietysti seuraksi sopii loistavasti lasillinen hyvää punaviiniä :)
Juustotarjottimelta löytyi Brie juustoa, Auraa, vuohenjuustoa, Mustapekka pippurijuustoa ja Castellon Reserve Aged Havarti juusto, eli kaikki tuttuja ja varmoja valintoja. Castellon Reserve juustosta on tullut yksi minun suosikkini juustotarjottimella, suosittelen kokeilemaan! Tietysti seuraksi sopii loistavasti lasillinen hyvää punaviiniä :)
perjantai 4. tammikuuta 2013
Kevään uutuuksia...
Viikko sitten postilaatikkoon kolahti Hennesin kevään 2013 kuvasto. Sitä selaillessani huomasin taas puutteita vaatekaapissani... vaikkakin totuushan on, että oikeasti en tarvitse yhtään uutta vaatetta!!!
Kivoja juttuja kevääksi kuitenkin olisi biker takki, peplum paita, boyfriend farkut, nudet ballerinat...jne. Vielä en ole tilausta laittanut menemään, vaikka toimituskin olisi ilmainen vielä sunnuntaihin 6.1.2013 asti alekoodilla 0307.
Kevään uutuuksista inspiroituneena tein muutaman eri lookin. Linkeistä pääsee suoraan tuotteeseen. Kuvat ovat osoitteesta hm.com.
Black look:
Ylärivi: Biker takki, musta toppi, housut, harmaa paita
Alarivi: laukku, kengät, aurinkolasit, rannekoru
Tyyleistä minun suosikkini on ensimmäinen Girly look. Alekoodeista vielä sen
verran, että täältä löytyy paljon alekoodeja, myös tuo edellämainittu. Tuolta kannattaa käydä vilkaisemassa voimassaolevat koodit, jos on netissä ostoksia tekemässä.
Kivoja juttuja kevääksi kuitenkin olisi biker takki, peplum paita, boyfriend farkut, nudet ballerinat...jne. Vielä en ole tilausta laittanut menemään, vaikka toimituskin olisi ilmainen vielä sunnuntaihin 6.1.2013 asti alekoodilla 0307.
Kevään uutuuksista inspiroituneena tein muutaman eri lookin. Linkeistä pääsee suoraan tuotteeseen. Kuvat ovat osoitteesta hm.com.
Girly Look:
Ylärivi: takki, valkoinen Paita, Peplum paita, housut
Alarivi: ballerinat, laukku, koru, hiuslenkit
Ylärivi: harmaa paita, valkoinen paita, housut, vaaleanpunainen paita
Alarivi: takki, vyö, kengät, aurinkolasit
Alarivi: takki, vyö, kengät, aurinkolasit
Black look:
Ylärivi: Biker takki, musta toppi, housut, harmaa paitaAlarivi: laukku, kengät, aurinkolasit, rannekoru
verran, että täältä löytyy paljon alekoodeja, myös tuo edellämainittu. Tuolta kannattaa käydä vilkaisemassa voimassaolevat koodit, jos on netissä ostoksia tekemässä.
torstai 3. tammikuuta 2013
Kotipäivän asu
Tällaisella asulla vietin eilen kotipäivää... Päivään mahtui leikkiä, kotitöitä 1-vuotiaan avustuksella, serkun kyläilyä, hieman neulontaa ja vaatekaupoilla käyntiä koululaisen kanssa. Mukavan leppoisa päivä kaiken kaikkiaan. Parhaiten viihdynkin kotosalla rennoissa vaatteissa, löysät housut ja joustava paita sekä tietysti villasukat. Myönnettävä on, että villasukat kuuluvat minun päivittäiseen pukeutumiseen näin talvi aikana :)
Pitkävartiset palmikko villasukat sain jouluna mummoltani. Ne on neulottu luonnonvalkoisesta Seitsemän Veljestä langasta. Itselläni on tällä hetkellä työn alla kauluri, samanlainen jonka neuloin aiemmin koululaiselle, mutta tämä tulee omaan käyttööni ja on beigen värinen. Lanka on samaa Novitan Crystalia.
Koko asu taitaakin olla H&M:ltä lukuunottamatta villasukkia ja kaulakorua.
Pitkävartiset palmikko villasukat sain jouluna mummoltani. Ne on neulottu luonnonvalkoisesta Seitsemän Veljestä langasta. Itselläni on tällä hetkellä työn alla kauluri, samanlainen jonka neuloin aiemmin koululaiselle, mutta tämä tulee omaan käyttööni ja on beigen värinen. Lanka on samaa Novitan Crystalia.
Koru on Swarovskin, sen olen saanut tuliaisina ulkomailta. Tämä on yksi minun suosikki koruni :)
tiistai 1. tammikuuta 2013
Hyvää Uutta Vuotta 2013
Oikein hyvää ja onnekasta alkanutta vuotta 2013!
Meillä vuosi vaihtui leppoisissa merkeissä kotona, ystävien seurassa. Syötiin hyvin ja herkuteltiin, saunottiin, pelailtiin, valettiin tinaa sekä ammuttiin raketteja. Juhlistimme vuoden vaihtumista myös kuohujuomalla.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)









