lauantai 23. marraskuuta 2013

Ripaus joulua...

Kiireisen arjen ja remontin keskellä, en ole kerinnyt vielä joulua kovinkaan paljon ajattelemaan, saatika lahjoja hankkimaan... Nyt, kun remontti on jo loppusuoralla, niin olisi syytä siirtää ajatukset jo tulevaan juhlaan, jouluun. 
Minulla on ollut huono tapa jättää lahja hankinnat ja korttien postitukset jouluisin viime tippaan. Joka vuosi ajattelen, että tänä vuonna olen ajoissa lahjojen suhteen, mutta vielä en ole sitä oppinut. Usein miten olen kaupoilla pahimpaan mahdolliseen ruuhka-aikaan ja pahimmassa tapauksessa ne toivotuimmat lahjat ovat jo kaupoista loppuneet ja ideat menee usiksi... Viime jouluna taisin postittaa joulukortitkin normaali postin mukana, joten parannettavaa olisi paljon tällä saralla!
Pienen ripauksen joulun tuntua toi pienet hyasintit sekä postin mukana saapunut joulukalenterikortti kummitädiltäni! Hyasintit ostin lähikaupastamme pikaisella kauppareissulla, laitoin ne yksittäin kristallilaseihin, ja ihan kivat niistä tuli. Vielähän tässä ehtisi hyvin välttämään sen pahimman kiireen, jos nyt aloittaisi :)

Onko teillä joululahjoja jo hankittuna?


10 kommenttia:

  1. Kaunista :) Värit käyvät hyvin yhteen. Mitenkäs remppa edistyy?
    Mukavaa sunnuntaita

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Remppa on nyt loppusuoralla, viimeistelyjä vaille valmis. Hieman kestää pidempään, mitä aiemmin olin ajatellut, viikon tauko tuossa oli... Toivotaan, että kohtapuolin olis valmis!
      Samoin sulle!

      Poista
  2. Mä oon yleensä joululahjojen kanssa etuajassa ja hankin nitä ympärivuoden, mutta en aina niistä alennusmyynneistä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vau, tohon olis hyvä pyrkiä, jotenkaan en ole vielä oppinut ennakoimaan näitä tarpeeksi... Onneksi tänään suuntasin kaupoille ja aika monta pakettia tuli hommattua, oon niin tyytyväinen suoritukseen, jes!

      Poista
  3. Kauniit kukkaset! Hyvin sopivat noihin laseihin:)! Minä olen muutaman lahjan ostanut, mutta yleensä viimeiset hankinnat jäävät sinne aaton läheisyyteen. Kivaa sunnuntaita ja alkavaa viikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkään kans noista kukista laseissa ja kristallista :) Mä menin tänään kaupungille ja sain aika tehokkaasti osteltua lahjoja ja vielä kivoja sellaisia. Jospa onnistuisinkin välttämään sen "viimetipan" tänä jouluna... saas nähdä kuinka käy :)

      Samoin sulle :)

      Poista
  4. Kaunista! Ja täällä lahjat on hyvällä mallilla.. Jouluintoilija kun oon! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Henna! Ennakointi kannattaa, niin välttyy turhalta stressiltä ja voi sit keskittyä ihan kunnolla jouluun :)

      Poista
  5. Kiva idea kuukkaset lasissa. piristävän erilaista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! Tykkään myös, hieman erilaista ja jouluista! Kiva kun löysit tänne :)

      Poista

Kiitos kommentistasi <3