keskiviikko 1. toukokuuta 2013

Me and My

Sain Pakkomielteet blogin Hennalta haasteen kertoa muutamista elämäni asioista mitä ilman en ehkä "selviytyisi".
Eli tässä olisi muutama turhamainen juttu minun jokapäiväisestä elämästäni:

Kahvi
Juon kahvia päivittäin, joka aamu on kahvia saatava. Valkaisen kahvini "punaisella" maidolla. Erityisesti pidän Arnoldsin kahvista.

Herkut
Herkkujen suhteen olen kaikkiruokainen; karkit, suklaat, kakut, pullat, keksit, leivokset, kaikki käy :) Melkeinpä joka päivä on saatava "jotain hyvää". 
Voi ei, onpa huono tapa! Voisinpa kirjoittaa tähän ennemmin, että joka päivä on päästävä juoksemaan, valitettavasti en voi.

Puhelin
Joka päivä tulee juoruttua puhelimessa, toisinaan enemmän, toisinaan vähemmän. Kaiken kaikkiaan, puhun paljon puhelimessa. Olen huono tekstailemaan, joten ennemmin soitan, jos on asiaa.

Villasukat
Olen aivan "fanaattinen" villasukkien käyttäjä, ainakin talvisin... Tai no, ei nyt taida olla enää talvi ja jalassani on tälläkin hetkellä villasukat (noloa). Olen aikamoinen vilukissa, joten se selittäköön tämän :)

Peitto
Tämä untuvapeiton olen saanut mieheltäni lahjaksi. Se on unelman kevyt ja pehmeä, silkkiä päältä ja untuvaa sisältä. Tämä on minulle arjen luksusta, josta saan nauttia joka yö.

Netti
Jos netti pätkii, niin kyllä meinaa kiukuttaa. Puhelin, ipad, tietokone... Joka paikassa pitää olla netti.

Tässä muutama pikkumainen asia minun jokapäiväisestä elämästäni, mitä ilman en ehkä selviytyisi.  Koska tämä oli haaste, niin laitan sen eteenpäin Minishow:lle sekä Lumihelmelle.

2 kommenttia:

  1. Samoja "tarpeita" löytyy täältäkin, ihastuin tuohon peittoosi, mistä tällainen unelma löytyy? Olen himoinnut silkkipeitettä jossa täyte on villisilkkiä ja päällys muistaakseni puuvillaa, kumpikohan peitto olisi parempi? Silkki on kuulemma hypoallerginen materiaali, onko sulla kokemusta muista silkkivuodevaatteista?

    VastaaPoista
  2. Tuo peitto on kyllä unelma. Se on ostettu Unikulmasta. Hmm, en osaa sanoa kumpi olisi parempi, tuo Trauminan peitto on mielestäni "luksusta". Yhdet silkkivuodevaatteet löytyy ja minä tykään kyllä niistä, silkki on niin miellyttävän tuntuista materiaalia. Kannattaa kokeilla.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi <3