torstai 25. huhtikuuta 2013

Tunnustus + Lahja

Sain maanantaina ensimmäisen New Blog Love tunnustuksen Lumihelmi blogilta
kiitos siitä Jenna :)




Säännöt menevät näin:
"Kiitä antajaa ja linkitä bloggaaja, joka tunnustuksen sinulle antoi. Valitse viisi ihanaa bloggaajaa (joilla on alle 200 lukijaa) ja kerro se heille, jättämällä kommentti heidän blogiinsa. Näin voimme auttaa uusia bloggaajia eteenpäin ja ehkä juuri sinä löydät uuden ihanan blogituttavuuden."

Minä puolestani haluan jakaa tunnustuksen seuraaville blogeille:



LAHJA

 Muistatte varmaan, että halusin yhden syntymäpäivälahjoistani esitellä täällä blogissa. Tässä se komeus sitten olisi :) Se paljastui hienosta tummanruskeasta rasiasta.
 Tämä ei varmaan paljon esittelyjä kaipaa :) Lahja oli todellinen yllätys minulle, enkä osannut sitä ollenkaan odottaa. 


 Olen kyllä Korsin kellon hankkimisesta haaveillut jo jonkin aikaa ja ilmeisesti tämä oli laitettu korvan taakse. Kiitos kuuluu miehelleni <3 Hyvin osui myös kellon mallin valinta oikein, kun kultaisesta olin haaveillut. 
MK 5166 

6 kommenttia:

  1. Kiitos vielä tätäkin kautta :) Ja aivan mielettömän kaunis kello, wau!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole hyvä, olen jo jokin aikaa sinun blogiasi seuraillut ja pidän siitä kovasti!

      Kello on kyllä kaunis, ja oli kyllä nappivalinta lahjaksi.

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Ja lisää tunnustuksia pukkaa sinulle.:) Löytyy blogistani.;)

      Poista
    2. Oi oi, kiitos kovasti <3 Tuun heti visiitille :)

      Poista

Kiitos kommentistasi <3